2014. december 15., hétfő

S.N.V. emlékére...


30 éve… Szevasz kölyök! Mit szeretnél? Hogy? Most? Na azt most nem, nem jöhetsz velünk. Most nem. A nővéreddel megyünk, Te itthon maradsz. Még csak 8 éves vagy, elég ciki lenne, ha csatlakoznál, ugye megérted… Majd ha idősebb leszel, jöhetsz Te is. Most nem. Értem, hogy mindened nagyon izgi, de mi csajok vagyunk, már 9 évesek, minket más érdekel, ezt fogadd el. Majd később megtudod, az ebihal gyűjtés egy egész más móka. Mi most ennek élünk. Na, akkor most elmegyünk a tesóddal, ne gyere utánunk, majd jövünk…

20 éve… Csá kölyök! Na mizu? Nem mondod!? Van már barátnőd? Ez tök jó! Mesélj! Hogy-hogy miért pont nekem? Mert … mittomén, csak úgy mesélj. Mert bírlak. Nem? Nekem nem? Jó, nem gond. És jól vagy? Na, ez a lényeg. Jól nézel ki. Alakulsz. Egész jó pasi lettél…

10 éve… Szia! Kit? Persze, szívesen megismerném. Ő a barátnőd? Örvendek. A nővéreddel akkor most hátra ballagunk a kertbe, Ti pedig – ha gondolod – szolgáljátok fel a vacsit és az italokat nekünk, ha azt akarod, elfogadjuk őt. Helyes lány, illik hozzád, igazad volt… Komoly kapcsolat? Igen? Megértem. Szép és szolgálatkész. Ez a legjobb párosítás. Jól választottál. Büszke vagyok rád! Akkor hajrá! Várunk hátul! Gyertek, aztán... ha van kedvetek, mulassatok velünk! …

Jelenleg… Szia!!! ... Hahóóó! Hol vagy? Miért nem válaszolsz? Hogy????? Nem hallak!!!! Mi? Mi az, hogy már nem vagy itt!? Miért nem vagy itt???... Miért mentél el? Ugye........ nem az ebihalazás miatt? Nem gondoltam komolyan, tényleg! Persze, elviszünk, gyere, MOST! Az összes ebihal a tiéd!!! Mind!!!! Nekem egy sem kell! Neked adom, mindet, csak ne menj el… Csak ne menj el………………………. ;-(

https://www.youtube.com/watch?v=HrE-ch5Kbmg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése