2014. szeptember 8., hétfő

Kimaradt 6.

Mindig elmosolyodom, amikor újra megvilágosodik előttem, mennyire mások vagyunk MI, NŐK és TI, FÉRFIAK. Ahogy egy hétköznapi történetből két teljesen eltérő következtetést alkotunk, az valami fantasztikus. Na meg hogy fogalmatok sincs, mikor kell inkább visszavonulni vagy támogatóan kussolni… az elképesztő vicces. Persze nem állítom, hogy MI, NŐK mindig kifogástalanul viselkedünk és megfelelően reagálunk, csak nekünk idő kell ahhoz, hogy ezt belássuk és ... szóval hálásan köszönjük azt a türelmet, amivel nap mint nap elviseltek bennünket. Álljon itt erre egy eklatáns példa a mai délelőttből:

- Halló, gyorsan mondd.
- Szia életem, mi újság, mit csináltok, pihengettek?
- Ja, azt, a gyerek hintázik, én meg az egyik kezemmel teregetek, a másikkal gesztenye golyókat hempergetek csokiba, miközben az egyik lábammal a hintát rugdosom, a másikkal dekázgatok. SZERINTED?
- És mi van rajtad?
- ……… ????????? FELELŐSSÉG B*MEG, MEG TEHER, AZ VAN RAJTAM!
- Jó-jó, tudod mit, nyugodtan aludj ma a barátnődnél és ereszd ki a gőzt én elleszek a gyerekekkel. Később még hívlak, csók.
- Hgrrrrrr.......

Azt hiszem, tényleg jobb lesz mindenkinek, ha ma nem alszom itthon. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése