2014. szeptember 8., hétfő

Kimaradt 3.

Reggel 7 óra. A Wall Street farkasa letöltődött. A család aktív tagjai elhúztak, a legkisebb megetetve, visszaaltatva, gyorsan megnézem a filmet, végülis csak három óra, 10-re már végzek is vele, aztán kezdődhet a nap. Ez volt a terv. Jó kis terv volt, de ehelyett...

7:00 – Play gomb, ezazezaz, induljon a film. Láb felb*sz, kávé a kézben.
7:05 – Jejejejeje. Film leállít. Hogy mi van? Most aludtál vissza. Mi az, hogy jejejejeje? Na jó, kijöhetsz a járókába kicsit, de féléves vagy, légy önálló. Film folytat.
7:15 – Jajajajajajajjj. Film leállít. Jesszusom, fejbe verted magad azzal a kockával? Gyere ide, mutasd. Na, hát mi ebből a tanulság? Na mi? Hogy most alukálnod kellene. Látod milyen fáradt vagy? Higgyél nekem, az anyád vagyok. Gyerek letesz, film folytat.
7:40 – Ennyi kokó láttán megéhezik az ember. Film leállít, szénhidrát csökkentett cipó, sonka, halapennyó. Film folytat.
7:43 – Aztak*vaaaaaaaaaaaa….. Nem hiszem el, baszki, beledörzsöltem a szemembe a halapennyós ujjamat…. Film leállít. Mondom leállít. Nem látok. NEM LÁTOOOOK!
8:05 – Film folytat. Telefon. Halló! Nem, már nincs itthon, dolgozni ment. Igen. Igen megettük, nagyon finom volt. Az is ízlett, meg a kolbász, hát az valami isteni volt. Ja, hogy azt most nem is tetszett pakolni? Alszik. Igen, ilyenkor visszafekszik kicsit, mert igényli. Jól van, oviba ment. Igen, még mindig szeret járni. Vannak, persze, mindig sok barátja van, aztán kiközösítik, de hamar szerez újakat. Igen. Köszönjük, csókolom. Igen, megmondom. Azt is. Film folytat.
8:23 – Skype hívás. Neeeeeee, most neeeeeee. Gyorsan lebuktam a kanapé mögé, ettől magamra borítottam a maradék kávém, de közben rájöttem, hogy addig nem látnak, amíg fel nem veszem. Baszki, tényleg nem vagyok normális. Hangosan röhögök… :-DDD
8:25 – Pólócsere. Film folytat.
8:27 – Jejejejejeje………
.
.
14:50 – Na, ez a film tényleg k*va hosszú volt.


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése