2013. szeptember 27., péntek

Dolgok, melyek oly távol állnak attól, hogy megértsem...



Első rész.

Natúr mami, gazdag mami, okos mami, szuper mami, bio mami és még sorolhatnám azokat a blogokat, amikkel az elmúlt időszakban találkoztam. Nem mondom, hogy nem kell az ilyen és azt sem állítom, hogy ezek ostoba asszonyok és nincs olvasóközönségük, de kérem szépen, komolyan minden mami ekkora híró rajtam kívül? Oké, a kicsi ruháit még külön mosom, de nem mosódióval, mosómedve farkával vagy textilpelenkából készült vályúban taposva bio szappannal, hanem szintetikus baba mosószerrel. Aztán amikor ezzel végeztem, pelenkát cserélek és ráadok egy tiszta, de eldobható pelenkát. A nagyobb gyerekem már kóstolt csokoládét, igen, és nem csak bio kölesgolyót eszik saját készítésű alma chips-szel, arról nem is beszélve, hogy mindezt a saját tévéje előtt eszi, amiben nézhet mesét, még a 6 éveseknek ajánlottat is. Azon kívül bevallom, hogy pénzért vásárolom a játékokat, kifestőket, ruhákat és nem saját kezűleg varrom, készítem el ezeket papírtörlő tekercs vázból, megüresedett müzlis dobozokból, nemezből és magok, dióhéjak felhasználásával. Tudom, én vagyok a hibás ezért is, de ha valakinek a tehetségtelenséghez türelmetlenség is párosul, higgyétek el, jobb ha el sem kezdi. Már a sóliszt gyurmánál feladtam. Ezért aztán rákerestem a gúgülben, de nincs találat például ezekre: hanyag mami, szegény mami, szar mami, buta mami, béna mami, szintetikus mami, tehát ezek közül bátran választhatok, akár többet is magamnak.

Tegnap meg kellett állapítanom, hogy soha többet nem veszek családi méretű és feliratú tusfürdőt. Aki ezt kitalálta, el nem tudom képzelni, milyen családképpel vagy tényleges családi háttérrel rendelkezik, de hogy nem kisgyerekes, az tuti. Valószínű két nagy kamasz gyereke van, akiket egy villanásra láttam is magam előtt, mint egy reklámfilmet, ahogy a pelyhes bajszú, pattanásos fiúcska bárgyú vigyorral a fogszabályzóján a habok között élvezi a fürdést a családi tusfürdővel, mellette egy félig kinőtt mellű tinédzser lányka Maja Goldot megszégyenítő mozdulatokkal örömmel öntözgeti magára a családi tusfürdőt, amit kintről apa és anya boldogan, kéz a kézben végignéz és megállapít, milyen szép család ez és jó ötlet volt a családi méret. Mert kábé ekkora "gyerek" bírja megtartani. Az enyém gyerek kezéből úgy csúszott ki az első másodpercben, hogy berepedt a kád alja tőle és leszakadt a felpattintható teteje. Hát hogy motiváljam így az önálló fürdésre? Vagy vele kell fürdeni egy felnőttnek minden alkalommal, ha nem akarunk szilánkos lábszártörést alkalmanként, vagy 14 éves koráig ki fog süvölteni esténként, hogy „anyaaaa, gyere és nyomjál rám tusfürdőt az olcsó családi méretűből légysziiiii”. És mivel későn szültem, nem biztos, hogy mindig időben el tudok indulni majd a tolószékemmel, szóval követelem, hogy írják rá, 14 éven aluliak számára csak szülői felügyelet mellett ajánlott.

Emberek, akik azért kelnek fel reggel, hogy mindenkinek megmondják a tutit. Mert sok ilyen van és nem teljesen értem, honnan tudja, mit gondolok és mi a jó nekem. Sokszor én magam sem tudom, de tényleg hálásan köszönöm, hogy ők elmondják. Hiszen helyettem gondolkodnak, tehát nekem már azt sem kell. Ráadásul ha rossz döntést hoznak, helyettem, és olyat mondanak, ami nálam végül nem válik be, nem kell magamat okolni. Köszönöm nektek, drága megmondó emberek! Nem is csoda, hogy szorgos népünk elbutul ennyi értékes, briliáns elme között...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése