2015. január 21., szerda

Mit iszunk ma? Tísört!

Már régóta fontolgatom, hogy pólókat, vagyis inkább pólófeliratokat fogok tervezni. Ezt még úgysem csináltam...

Az első pólóimra ezeket a szövegeket tervezem:

1. NEM VAGYOK TERHES. DAGADT VAGYOK.

2. A GYEREKRE MOSOLYGOK, ANYUKA, NEM APUKÁRA! (szerk.: Ezt akkor, ha a gyerek apuka ölében van... sok ilyen szituba futottam már bele, ezért kell (!) ez a póló...)

3. (női pólóra, mellrésznél) HA EZT ITT MIND VÉGIG TUDTAD OLVASNI, AZ MÁR SZEXUÁLIS ZAKLATÁS!

agglegényeknek vagy kollégistáknak:
4. (kívülre, vagyis színére) HÉTFŐ
(a póló belső oldalára, vagyis fonákjára) KEDD
5. (színe) SZERDA
(fonák) CSÜTÖRTÖK
6. (színe) PÉNTEK
(fonák) HÉTVÉGE

7. (ha orvoshoz megyünk és magányra vágyunk, a várótermi várakozáshoz ezeket vegyük fel) 

- SAJNOS NÉMA VAGYOK, DE KÖSZÖNÖM, HOGY MEGPRÓBÁLT BESZÉLGETNI VELEM.

- ÁLMOMBAN FOLYTON FECSEGŐ, IDŐS HÖLGYEKET GYILKOLOK...

- NAGYMAMA KOMPLEXUSOM VAN. HA HOZZÁM SZÓL, ODA KELL BÚJNOM. VÁLLALJA?

Meg ilyenek.... angulatjel

Neked is van valami frappáns szöveged vagy bármilyen ötleted? Ne tartsd magadban! smile hangulatj

Pólógyártók vagy kreatív irodák felkéréseit örömmel vállalom!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése