2014. január 23., csütörtök

Így szültünk mi



Kering a neten egy kismama által leírt rémtörténet arról, hogy mi vár ránk, vagyis most már csak rátok, ha nem fogadtok fel saját szülész orvost vagy nem magánkórházban szültök. Az most nem lényeg, hogy melyik részével értek vagy nem értek egyet, ez az ő története, ő élte meg minden pillanatát, biztos vagyok abban, hogy őszinte minden szava. Na de, ezen felbuzdulva úgy gondoltam, megírom én is a saját történetemet röviden, virágnyelven. :-)

2013. július 17. szerda, délelőtt 10 óra. A férjem, én, Samsonite junior és Mr. Samsonite megjelentünk a kórház kapujában. Nagy levegő, hisztériás rohamok csillapítása, majd indulás be.

Recepción.
-          Jó reggelt. Szülni jöttünk, kérem igyekezzen. Itt vannak a papírok, mindent összekészítettem, a három hónapnál nem régebbi házassági anyakönyvit, a személyigazolványt, TAJ kártyát, lakcímkártyát.
-          Matricája van?
-          Matricám? Hát, lehet, hogy akad a zsebemben egy-két helókittis. A gyerekének kell?
-          KÓRHÁZI MATRICÁJA!!!
-          Ja, az nincs.
-          Akkor itt van két ív. 5. emelet. Viszlát.
-          Köszönöm a kedvességét és…. SZÜLJÖN SÜNT! (hisztériás roham csillapítás, 2. szakasz)

Oké, kérdem a férjem, mi a lóf*szt kell csinálni ezzel a két ív matricával. Megjelöljem, amerre járok? Jó, ragasztok egyet a liftbe, egyet az előtérbe, egyet a szülőszoba ajtajára, egyet a hálóingemre, egyet a… - Baszki, nézd már, a liftben áll egy hordár. Odatolom a csomagjaimat, hogy az ötödikre legyen szíves. Néz, mint véznaujjú maki a záhonyi gyorson és jelzi, ő nem azért áll itt, csak liftet kezel. Ja, mert én hülye vagyok? Nem tudom megnyomni az ötöst és kell maga, aki megnyomja helyettem? (Hisztériás roham csillapítás, 3. szakasz)  Megérkeztünk az ötödikre. A liftajtó olyan technikával nyílt, hogy egy svájci trezorterem is megirigyelhette volna. Feltárult a szülészet.

Recepció, szülészet.

-          A szobámat kérem, szülni jöttem.
-          Neve?
-          Itt van a matricán. Kérem, igyekezzen, vár az orvosom.
-          Ki az orvosa?
-          Nyuszifül doktor.
-          Nyuszifül doktor éppen a műtőben van, a szobájában pedig még vannak, csak délután hagyják el, utána takarítják, jöjjenek vissza 3-4 között.
-          Mi van? Maga viccel? Itt van minden cuccom, összepakolva, rá vagyok készülve lelkileg, ne mondja nekem, hogy most menjek el és jöjjek vissza újra!?
-          De.

A férjem érezte, hogy itt közbe kell lépnie és finoman eltaszigált onnan. Hisztériás roham csillapítás, 4. szakasz. 5. szakasz. 6. szakasz. …

Következő jelenet, kint ülünk az autóban és én zabálok. Sokat. A szám teletömve, pont úgy nézek ki, mint a mogyorókat raktározó mókus, közben pedig nézek magam elé meredten.

- Ne egyél olyan sokat, rosszul leszel.
- Jó, mer’ azt mondták, 3-ig ehetek, utána sokáig nem.
- Igen, drágám, de még csak 11 óra….

Délután 4. Végre, megkaptam a szobám.
-          Akkor, most már szülhetünk, igaz, Nyuszifül doktor?
-          Ma már nem, drága. Holnap, jó?
-          Holnap????? De számmisztikailag a mai nap jobb, mint a holnap!!
-          Értem. Aludjon egy jót utoljára.
-          …. (hang nem jött ki a torkomon, csak fájdalommal és bánattal teli szemekkel néztem rá, mint egy öreg bernáthegyi, akinek ráharapott a farkára egy gekkó. Talán jobb is, mert szívem szerint úgy elküldtem volna a náthás picsába, hogy ő is átadott volna egy másik orvosnak, mint anno az esküvőn a pap egy másik papnak.)

Hajnal 4 óra. Baszki, elfolyt a magzatvizem! Nővér, Nyuszifül doktor, szülőszobát nekem ide, MOST! Hisztériás rohamok, negyvenkilencedik szakasz…

Szoba meg van, engem megcsináltak, felszereltek, a férjem kapott egy marha szexi műtős ruhát. Hmmm… Ha nem lettem volna tappancsokkal meg vezetékekkel összekötözve, még egy gyors szituációs szerepjátékot is játszhattunk volna… na de éppen szültünk. Vagyis próbáltunk. A nővérkék nagyon helyesek voltak, sokat segítettek és egyáltalán nem haragudtak azért, mert folyamatosan azt kiabáltam nekik, hogy szívjanak gázt meg hogy 2013-ban hogy lehet zöld szemhéjfestéket használni és hogy mit képzelnek, miért nem hoznak nekem kávét és mekreggelit. Ők csak kitartóan taszigáltak az ágyról a nagy labdára, nagy labdáról a vízbe, vízből a gátra, ..

Végül 13 óra 13 perckor megszületett a legkisebb nagyfejű, aki kicsit sem volt szép, sőt, leginkább Horn Gyulára hasonlított, a szemeit pedig három napig nem volt hajlandó kinyitni, ugyanis marhára nem volt kíváncsi azokra, akik miatt az utolsó pár óráját ilyen kib*szott stresszben kellett töltenie…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése